Alla inlägg den 27 juni 2007

Av Nettan - 27 juni 2007 22:46

upptags rutan till spåret...Idag har jag varit riktigt trött!!somnade inte förräns kl 04:00 inatt så är det att ha krämpor ucsh....så förmiddagen har mest gått som en zombi!!Pratade med lilla Anna (Dengan) och kollade så allt var lugnt till lydnads lägret i hultsfred 13-15 juli.Och det var lugna puckar,tidningen hade vart och fotat dem och interljuvat skyddsgänget i växjö igår trots spö regn.här är länken för dem som vill läsa http://www.smp.se/article/835659_101-0-0-0    Jag håller även på att planera vårat årliga bruksläger som vi har i rosenfors på fotbolls klubben RIK tack för att vi får vara där!!I år har jag tänkt utöka lägret med spår och brukslydnads läger och även skyddet som vanligt..Har skickat iväg förfrågan till lite instruktörer och dem har mycket hög kunskap inom hunderiet mer avslöjar jag inte förräns jag får klar tecken...lämmnar mer info senare ang lägret.På fredag ska jag hjälpa Emma o Micke från oskarshamn med lydnaden även Maria skulle komma upp med dem,ska bli kul och se hennes lilla malle vappis......Nähä känns nästan som om det är dags att gå till kojs nu!!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket namn tycker ni,jag ska ta på min lilla schäfer tjej??har ni egna förslag så,gå in på min hemsida o skriv det i gästboken!!http://www.piggabrukshundar.se.dinstudio.se/index.htm
 Rixi!
 Shakira!
 Ritza!
 Bitch!
 Carisma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<<
Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards