Direktlänk till inlägg 24 juni 2007

Midsommar och parning!!

Av Nettan - 24 juni 2007 17:46

Tjinge ling !!Nu är Midsommar helgen över för detta året!!och vilken Midsommar helg ,kanon kul har vi haft...Jag ,johan,eva,bosse,annelie,kent och barnen,,Veronica o m athias har sovit hos oss om nätterna,även Marcus och palten har varit och hälsat på...Skrattat har vi gjort så jag har fått tränings värk i magen,Eva fick ligga i en kista första natten hahahoch Johan bara försvann när stolen gick sönder hihihhi.....Diva (Gråmans Fönn) är i Ronneby för parning med Omar

kanon  hane som står på torneryds kennel...så hoppas nu bara det blir massa små vappisar!!Undra om jag kan motstå nån diva vappis??????Det får tiden avgöra....Så nu får man återgå till verkligheten igen och börja köra spår i veckan Emma vill ju tävla Elit spår med Louders nu när Divis blir lite tjock om magen,,,hon tränade här om dagen och det gick riktigt bra då!!!!

Nähä ni kan gärna kicka in på våran hem sida piggabrukshundar och lämmna ett lite avtryck både här och där!! kramizzar nettan/flock

Haha  ja du Emma!! dem kan va glada att den var ner tagen när jag kom hem hihi!!Vilken jävla svärson man har,men dem hade ju kul medan det varade i allafall!!Till er som inte fattar vad vi menar så... Emma o Kim hade midsommar fest här hemma med ett gäng kompisar,så skulle dem klä stången,men orkade inte plocka blommor så dem tog mina trosor och bh-ar och papper och kläde den med så jävla sjuka,sen skickade dem ett kort på den till våran mobil när vi var på öland hihi...Kan ju säga att dem hade tur att det var så långt hem hahah....nöjd Emma/puma??? hihi





Visst är han läcker 35kg väger han!!




















 
 
Ingen bild

Eva Simonsson

24 juni 2007 20:17

ÅÅÅÅ...va du kan !! Hoppas att ni har haft en trevlig midsommar, själv har jag legat lite lågt, har ju lite problem med ryggmusklerna för tf. men det ordnar sej nog snart, var på vårdcentralen i torsdags o fick lite mera värktabletter....
Ha´t så hörs vi

 
Ingen bild

Emma o Puma

24 juni 2007 21:18

haha men Nettan jag fattar inte att du inte ville ha den fina midsommarstången frame??:/ den som va så vacker hörde jag;) varför skriver du inget om den? ;P hihih

 
Ingen bild

Emma o Puma

24 juni 2007 21:29

PS. vi förväntar oss oxå att det kommer ut en bild på stången;)!!!!

 
Anna Å Dengis

Anna Å Dengis

25 juni 2007 08:36

Ha ha ha ha ha ha...

Skulle vilja se stången på bild!!!

Hoppas att allt är bra med Diva, perfekt att det blir lite puppisar nu ju...

Saknar er MASSSSSSOR tjejor
Stor kram Anna å gänget

http://www.dengilidengan.se

 
Ingen bild

Emma o Puma

25 juni 2007 17:02

skit bra, tummen upp;) haha ja va jag har hört så har hela målilla å halva rosenfors har bild på stången ..!! Till Emma, de gjorde ni bra bjud in mej nästa gång bara så jag kan hjälpa till hihi ;):p

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 18 september 2007 07:16

Hej hej!!Nu läger jag/vi ner denna bloggsida, Då vi har skaffat en ny hemsida med blogg i. Här är länken till sidan för dem som vill forsätta följa oss, o våra hundar..http://www.piggabrukshundar.se/ Mvh Nettan/emma ...

Av Nettan - 15 september 2007 16:18

Tjingeling!! Först o främst måste jag bara säga!! HURRA HURRA VAD NI ÄR BRA;EMMA O HÄXA o MICKE O GILLA!! Emma vann appellen på 288p o uppflyttad .Micke o gilla kom trea på 276p..Ni tuffar på som tåget=) Hoppas det går bra med Häxa som blev på hoppad...

Av Nettan - 13 september 2007 10:22

Jösses vad man hinner med mycket,när man går upp, tidigt=)Jag har lagt i en maskin tvätt o plockat ur diskmaskinen, lagt ett ängs spår åt Morriz och vart o städat fotbolls klubbens lokal o, omkläddnings rum=)Jag har fått ett namn förslag av kennelmam...

Av Nettan - 11 september 2007 22:46

Tjingeling!!Kan ju börja med o ge Emma;C ett rikitigt STORT, Grattis till körkortet idag! Vad skönt Annelie o jag ska det när vi åker på tävlingar o slippa höra Emma o Emma dumma kommentarer =)Bamse kram till dig!!!Morriz och jag har varit ute o kört...

Av Nettan - 9 september 2007 14:02

Så igår var våran årliga!!Hundträna dag och kräftskiva... Vi träffades hemma hos oss!!vid :10:00 men kom iväg straxt efter kl 11:00...vi var15st   som körde hund,en del körde spår o en del körde avsök!! Efter ett det bar det iväg till fotbolls planen...

Presentation

Omröstning

Vilket namn tycker ni,jag ska ta på min lilla schäfer tjej??har ni egna förslag så,gå in på min hemsida o skriv det i gästboken!!http://www.piggabrukshundar.se.dinstudio.se/index.htm
 Rixi!
 Shakira!
 Ritza!
 Bitch!
 Carisma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<<
Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards