Alla inlägg den 4 september 2007

Av Nettan - 4 september 2007 21:20

Tacka till alla som skickat gratulatiner o sms ang Divas valpar!!

Dem växer så det knakar =)Hon har massa fet mjölk hihi..

Vi har börjat träna Morris lite nu,vi har ju 8 veckor framför oss med henne..En trevlig liten tik mkt social...spårade i söndags,funkade jätte bra vinklen tog hon super fint...fast vi körde närings spår=)har även börjat med sitt stanna kvar o ligg...

I kväll så körde vi jag o Annelie i gång en valp kurs med 10 vappisar,

golden,schäfer,toy pudel,boxer,och en gtråhund-waktel,o en renrasig waktel,silkes terrier-pudel,schitzchu vet inte hur det stavas=)så det är en härlig blandning på hundar!!Det roliga är att alla har tjuvtränat på sitt o ligg dem var jätte duktiga,så det kommer bli en intressant kurs ,tre stycken var intresserade av eventuellt tävla i spår o sök o en i agility!! Jag var o städade fotbolls klubben lokaler i dag o omkläddnings rum phu så skitigt efter matchen i går...I helgen kommer det massa hund människor för att träna sök o skydd o spår o lydnad!!För att avsluta med en kräftskiva här hos oss=) vi blir ca 30personer,ska bli så roligt...kram nettan OBS nöjd så Lilla Eva hihih

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket namn tycker ni,jag ska ta på min lilla schäfer tjej??har ni egna förslag så,gå in på min hemsida o skriv det i gästboken!!http://www.piggabrukshundar.se.dinstudio.se/index.htm
 Rixi!
 Shakira!
 Ritza!
 Bitch!
 Carisma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards