Alla inlägg den 11 september 2007

Av Nettan - 11 september 2007 22:46

Tjingeling!!Kan ju börja med o ge Emma;C ett rikitigt STORT,

Grattis till körkortet idag! Vad skönt Annelie o jag ska det när vi åker på tävlingar o slippa höra Emma o Emma dumma kommentarer =)Bamse kram till dig!!!Morriz och jag har varit ute o kört spår idag på förmiddagen,spårade bra,körde även lite lydnad med henne,men hon tycker nog jag är lite för domenant!! Åkte sedan till klubben för att ha min valpkurs,då passade Emma på att träna morriz i kontakten o läggandet sitt stanna kvar,och hon funkar mycket bättre med henne=)

dem körde ett par omgångar,och fick vara visnings ekipage på kursen o det funkade riktigt bra!Annars är morriz ganska störnings känslig,men hon har ju börjat fatta vad vi vill nu!!Hjälpte även Ulla-Britt med exet en sväng..så ringer veronica våran äldsta dotter,o vill att vi ska komma o fika!!Varför det nu?frågade jag,jo men mamma ,pappa o du firar ju 8årig bröllopsdag idag!!shittttt hade jag glömnt,men johan har inte hört av sig idag,så jag bara hihi då hinner jag före han!!ringer till johan då han liogger borta o jobbar denna veckan...Har du glömnt nåt?? Nää

vad då!!_Att vi har 8årig bröllopsdag! näpp det har jag inte o så skrattar han..men jag trodde inte på han! Förräns jag kom hem vid ca 21:30 då står det en jätte stor blomsterkorg utanför dörren=) Han hade inte glömnt ,men jag hade pinsamnt..Får väl hitta på nåt åt han i helgen...Han är sött min lilla pluttis=)nä nu ska jag kolla på so yuo think yuo can dance!! ha det gott alla!!lilla morriz

Min fina blomsterkorg som jag fick av min älskade man ,på vår bröllopsdag idag....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket namn tycker ni,jag ska ta på min lilla schäfer tjej??har ni egna förslag så,gå in på min hemsida o skriv det i gästboken!!http://www.piggabrukshundar.se.dinstudio.se/index.htm
 Rixi!
 Shakira!
 Ritza!
 Bitch!
 Carisma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards