Alla inlägg den 13 september 2007

Av Nettan - 13 september 2007 10:22

Jösses vad man hinner med mycket,när man går upp,

tidigt=)Jag har lagt i en maskin tvätt o plockat ur diskmaskinen,

lagt ett ängs spår åt Morriz och vart o städat fotbolls klubbens lokal o,

omkläddnings rum=)Jag har fått ett namn förslag av kennelmamman Sara idag också!eftersom kullen ska börja på R så varför inte Rocka Bitch hihih det blir nog det namnet hihi...Hon har lovat att skicka lite bilder på vappisarna som jag kommer lägga ut här så fort jag får dem...

Som sagt så har jag spårat med Morriz idag la ett ca 500m spår med två vinklar på fotbollsplanen där var det match igår..Tycker hon spårar bra,efter halva sträckan blev hon lite flackig men bara att stanna o vänta in henne i spår kärnan igen så spårade hon fint,sista biten,vinklarna tog mycket fint,så nu börjar det nog bli dags att lägga in föremål i spåret,blir nog ligg  markerin tror jag,får höra med matte vad hon tycker=)Sen i eftermiddag blir det klubben då vi ska ha tävlingsträning där i kväll,fast jag tänkte vi skulle hinna köra Morriz lite med!!Fast Emma tar lydnads biten då hon tycker jag är lite för dominant,funkar jättebra med emma o henne i lydnaden...återkommer med bilder när dem kommer!!Nettan ökej här kommer bilder på några

av Divis vappisar!! på fredag är dem 2 veckor.

Det är med stor sorg,jag skriver detta,Rose-marie Ohlsson,från Hultsfreds brukshundsklubb har idag somnat in ,en alldeles för tidig bort gång!!

Och en stor hundfantast som älskade att träna o tävla!!Jag känner henne ganska väl pga att jag levt ihop med henne 15 år då hon var tillsammans med min far!!Vi har haft våra duster=) Men efter en tids sjukom med galopperande canser så är jag glad för hennes skull att hon slipper lida mera nu!Tänker på hennes familj o syskon!!Vila i frid..


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket namn tycker ni,jag ska ta på min lilla schäfer tjej??har ni egna förslag så,gå in på min hemsida o skriv det i gästboken!!http://www.piggabrukshundar.se.dinstudio.se/index.htm
 Rixi!
 Shakira!
 Ritza!
 Bitch!
 Carisma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards