Alla inlägg den 11 juli 2007

Av Nettan - 11 juli 2007 21:59

I natt vaknade jag,och hade ont i låret,gick upp o kollade!!fan en fästing,bara att ta fram fästing plockaren,men fick bara bort halva jäkla skit,hoppas det blir bra ändån!!!I förmiddags åkte Emma o jag till vv o mathias och målade färdigt köket och hallen,kollade även in deras nya soffa,,o shit så fin den var!!man skulle kunna tro att Emma hade målat mig för fy hundan vad vit jag var precis över allt hihii.....

Vid kl 18:00 samlades ett gäng på 8 st för att åka o köra spår och uppletande....la ut spåren,för att köra uppletande under tiden,Louders var först ut,det fanns 5st föremål var av ett var som en krona i läder alltså väldigt liten.Men han hade raka fina skick o näsan på från början så på sex skick hittade han alla föremål bra jobbat!!Diva har ett ganska högt tempo men ändån är näsan på,hon gjorde en rejäl kullebyta idag på uppletandet..Även hon gör ett bra jobb...Lilla Puma Emma.chund gjorde vi första övningar på i uppletandet,snabbt ut och bra gripande full fart in bra jobbat bebis...Spåret som Diva gick var lite knivigt upp mot fotbollsplanen,ner i grusgropp och följde vägen och in i skogen..jobbade super alla pinnar och vinklarna var snygga...Så härligt att köra i sta igen...När vi kom hem så hade min kära man hittat massor av kantareller mumsigt..ska lägga upp lite blandade bilder från dagen bay bay nettan/emma ps glömde ju gratta Emma.c till uppskrivningen stort Grattis gumman!!!!Emma målar.. kAN DU BARA VARA NÖJD NU !!
















Presentation

Omröstning

Vilket namn tycker ni,jag ska ta på min lilla schäfer tjej??har ni egna förslag så,gå in på min hemsida o skriv det i gästboken!!http://www.piggabrukshundar.se.dinstudio.se/index.htm
 Rixi!
 Shakira!
 Ritza!
 Bitch!
 Carisma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards