Alla inlägg den 14 juli 2007

Av Nettan - 14 juli 2007 00:45

I dag ska det ju vara fredagen den 13!!Men inte en enda olycks grej,

måste vara  en tur dag,för alla andra dar händer det nåt!Så har då lydnads lägret kört i sta med Anna och Gullan,Jag bjöd på smörgås tårta

till dem som var med!!Och Eva den vbar super god,så jag åt en bit för dig med hihihi..det är 7 st deltagare ska bli intressant att följa dem,vi ska även filma alla lör-sönd ,för att avsluta söndagen med att kolla hur det ser ut och äta tårta som Veronica min äldsta tjej ska laga super god..Idag var jag upp och hälsade på Rosa..Du är stark och kommer att klara detta!!Nähä kanske dags att gå o lägga sig om man ska orka upp i morgon,jag är ju ingen morgon människa om det inte gäller hund,så det går nog bra hihi åter kommer ang lägret och lite bilder,,,Jo Emma körde Diva lite idag tung apporten galopp ut bra gripande och galopp in rakt fint sättande...Krypet lite hög i mellan åt ,bara att backa lite i träningen...possitions övningar aldrig fel att repittera.natti natti..

Presentation

Omröstning

Vilket namn tycker ni,jag ska ta på min lilla schäfer tjej??har ni egna förslag så,gå in på min hemsida o skriv det i gästboken!!http://www.piggabrukshundar.se.dinstudio.se/index.htm
 Rixi!
 Shakira!
 Ritza!
 Bitch!
 Carisma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards