Alla inlägg den 12 juli 2007

Av Nettan - 12 juli 2007 12:17

Hm i morse var jag hos Min läkare angående knät!!!

Och det var inte roligt alls kan jag säga,nu är jag rejält trött på detta jävla knä!!!! Böjligheten är bättre i vissa lägen,men smärtan är den samma och svullnaden vill inte ge sig,har fått en muskel bristning i fästet pga jag överbelastat knät hm jag som skötter det så bra,tror inte det!!har även börjat få massa kramp precis under knävecket,och det beror tydligen på att blodflödet inte är tillräckligt...Så nu måste jag gå med båda kryckerna inne också,får inte städa(GUTT) inte bära kassar osv inte gå i trappor hur fan ska jag kunna duscha då??Kan det bero på att jag försökte spåra med Louders härom dan och gick i skogen i går?Men va fan håller på att bli tokig,vill ju så mycket med hundarna orkar inte bara titta på!!!!Läkaren bytte snabbt ansiks utryck när jag sa att jag varit ute o spårat osv,,,Men har lovat att skötta mig nu,får väl sitta som en jävla padda o bli fettare o fettare...Tur Emma kör med Diva så man kan titta på och kritisera hihihi.Usch nu har jag gnällt färdigt kändes skönt...Ser fram emot att Anna o Gullan kommer imorgon hon smittar alltid av sig sin possitivitet...och om 14 dar så sticker vi på läger  onsdag kväll till söndag kväll gutt o träffa massa hundtokar...nähä får la gå o be Emma städa lite.Jo jag har ju en jätte rolig sak till att se fram emot!! Min ÄLSKADE syster kommer hem från Los Angeles samma dag vi kommer hem från lägret om 14dar..Saknar henne i massor ska bli så roligt att hon kommer,alltid glad o sprallig och väldigt påhittig så det blir full rulle när hon kommer!!!Malin o pappa nyårsafton...Älskar er båda massor.....

Presentation

Omröstning

Vilket namn tycker ni,jag ska ta på min lilla schäfer tjej??har ni egna förslag så,gå in på min hemsida o skriv det i gästboken!!http://www.piggabrukshundar.se.dinstudio.se/index.htm
 Rixi!
 Shakira!
 Ritza!
 Bitch!
 Carisma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards