Alla inlägg den 23 juli 2007

Av Nettan - 23 juli 2007 15:28

Hm idag var hos läkaren med Emma ang nacke och halsen! Kom in ganska snabbt till läkaren...Då han kommer in och såg att jag inte gick så bra frågade han vad som hänt?Det är hon som är Emma sa jag.o han bara jaja men vad har du gjort,föklrade vad som hänt och så började han o snacka om hur jag ska göra!!Men hallo det är hon som är sjuk jaja fick ta lite prover som vissade att hon har en infektion i kroppen halssflush,men nacken hade han ingen förklaring till...kom tillbaks om en liten stund sa han ,det gjorde vi och då satt han och tittade på bromma pojkarna fotboll på datan och bara diggar nni fotboll eller?? hm joda kolla här då så fick vi sitta och glo i en j___vla fotbolls bok med 200sidor..du jag skriver ut en riktig häst kur till Emma så hon piggnar till bra,och snacka om stora tabletter 3gånger så stora som panodil hur ska hon kunna svälja dem ??passade på o be om medecin till mig med inga problem alls hihi!!Åkte sedan till kirupratorn i o-hamn för att kolla nacken på Emma..snacka om att jag blev förvånad när jag såg vem det var!!En kill kompis som var med oss när jag både i stan,blev mycket snack om saker som hänt förr hihi..och Emma fick en lånnnng behandling,knäckte nacke,rygg och fick aukupunktur =) då fick hon stora ögon massage och två små nål spikar i varje öra som ska sitta kvar tills dem ramlar bort själva!!hon är full med knutar och stel o massa så tillbaks om två veckor igen...När vi skulle åka därifrån så kändes körningen konstig hm..varför kör bilarna i mot oss??shit jag kör ju mot enkelt riktat=) uppss hur ska resan till ljungkile gå hahahhaah??nettan/emma

Presentation

Omröstning

Vilket namn tycker ni,jag ska ta på min lilla schäfer tjej??har ni egna förslag så,gå in på min hemsida o skriv det i gästboken!!http://www.piggabrukshundar.se.dinstudio.se/index.htm
 Rixi!
 Shakira!
 Ritza!
 Bitch!
 Carisma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards