Direktlänk till inlägg 5 juli 2007

Tillbaks till verkligheten!!!

Av Nettan - 5 juli 2007 22:55

Vad har hänt här då??Jo i Tisdag kom ju Divis hem igen,och det märktes kan man väl säga!!Igår sprang hon rätt in i mig i köket för Emma ropade på henne och råkade väl stå i vägen för det var närmaste vägen,så det small i knät så det svullnat upp igen FAN..efter ca fem minuter så haltar jag ut till Diva o Emma dem höll på o klippa klorna,när det var klart så sprang divis med en pinne rätt in i knävecket på det andra knät o i den jävla pinnen var det spik som gick rätt in i mig så det blev hål o blödde!!hade inte göga tankar om den hunden igår hihii...Louders har levt fan hela natten är han pilsk eller vad ucsh han som är lite fjanttig med stolar o sånt,vad gör han nu klättrar som en bergs get på dem!!I kväll vad det tävlingsträning på klubben,ganska många var där,  Dock saknade vi emma o puma o Annelie,hoppas det gick bra med pluggandet ?vi håller tummar o tår när det är dags hihi,micke var tävlings ledare jag domare tillsmmans med Emma kenmark...och tävlings träning kan ju behövas hihi..Emma och diva körde kontakt och fritt följ hon kunde korrigera då hon kollade in tävlings ledaren BRA!apportering körde dem med att tävlingsledaren lämmnade apporten och emma kastade för att själv hämnta in den,ett par gånger för att minska på förväntningarna funkade bra...sen körde dem ett kryp med kommendering!!oj vilket jäkla snyggt kryp mycket fint var det....så nu har träningen kört igång igen för divis o emma...själv har jag gjort jordgubbs saft på 15liter idag mumsigt,så nu väntar vi bara på värmen o solen,så vi kan njuta av jordgubbs saft med is i och bullar som veronica o lollo mina tjejer har bakat......nettan/louders

 
 
Eva

Eva

6 juli 2007 23:56

Tja..... Såg ni vattenflaskan i min högra hand ??? Hade varit ute en lite träningssväng med Julle & även hittat lite fina kantareller.....
SKA VI BYTA GJEJER MED VARANN , JORDGUBBSSAGT MOT KANTARELLER ???
Ha´t så gött , Eva & hundarna
Ps. ska vi utmana Pär med våra tatueringar hihi Ds.
en bra anledning att ta färjan över till Gotland ...

http://lillevas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 18 september 2007 07:16

Hej hej!!Nu läger jag/vi ner denna bloggsida, Då vi har skaffat en ny hemsida med blogg i. Här är länken till sidan för dem som vill forsätta följa oss, o våra hundar..http://www.piggabrukshundar.se/ Mvh Nettan/emma ...

Av Nettan - 15 september 2007 16:18

Tjingeling!! Först o främst måste jag bara säga!! HURRA HURRA VAD NI ÄR BRA;EMMA O HÄXA o MICKE O GILLA!! Emma vann appellen på 288p o uppflyttad .Micke o gilla kom trea på 276p..Ni tuffar på som tåget=) Hoppas det går bra med Häxa som blev på hoppad...

Av Nettan - 13 september 2007 10:22

Jösses vad man hinner med mycket,när man går upp, tidigt=)Jag har lagt i en maskin tvätt o plockat ur diskmaskinen, lagt ett ängs spår åt Morriz och vart o städat fotbolls klubbens lokal o, omkläddnings rum=)Jag har fått ett namn förslag av kennelmam...

Av Nettan - 11 september 2007 22:46

Tjingeling!!Kan ju börja med o ge Emma;C ett rikitigt STORT, Grattis till körkortet idag! Vad skönt Annelie o jag ska det när vi åker på tävlingar o slippa höra Emma o Emma dumma kommentarer =)Bamse kram till dig!!!Morriz och jag har varit ute o kört...

Av Nettan - 9 september 2007 14:02

Så igår var våran årliga!!Hundträna dag och kräftskiva... Vi träffades hemma hos oss!!vid :10:00 men kom iväg straxt efter kl 11:00...vi var15st   som körde hund,en del körde spår o en del körde avsök!! Efter ett det bar det iväg till fotbolls planen...

Presentation

Omröstning

Vilket namn tycker ni,jag ska ta på min lilla schäfer tjej??har ni egna förslag så,gå in på min hemsida o skriv det i gästboken!!http://www.piggabrukshundar.se.dinstudio.se/index.htm
 Rixi!
 Shakira!
 Ritza!
 Bitch!
 Carisma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards