Direktlänk till inlägg 18 juli 2007

bianca följde med!!

Av Nettan - 18 juli 2007 00:27

Tjingeling!!jaha idag har vi åter igen varit och hjälpt veronica o mathias att målilla emma o jag!!börjar bli riktigt duktiga på det nu hihi

fick inte färg i håret ens idag=)bara vita händer..Sen ringde ju en jätte god vän till mig igår Eva och frågade om jag kunde följa med och kolla av en hund i Gammleby.Som hennes dotter ska ha,för hon vill ha en egen hund o träna o tävla med,eftersom Eva har en schäfer själv,no problemas klart jag följer med,En liten schäfer tik på 6månader,som dem här har tagit hand om i ca 2,5månad,hm tänkte jag så ung o är i andra hemmet redan,inte bra vad är felet??kom dit och möttes av en kanon härlig liten tik,som är jätte social och öppen,orädd bra föremåls intresse och nyfiken..Att dem inte behöll henne själva var att dem fått in en rottis som verkligen behövde deras hjälp!dem är lite jourhem åt hundar i nöd..Efter lite koll på bianca som hon heter o snackat lite om hennes liv osv ,så bestämde Eva o Kathrin sig för att ta med sig bianca hem...Och dem kommer inte ångra sig!!Våran tränings grupp växer sig allt större och större så himla kul,och att det nu blir tre unga tjejer som är med o tränar är super kul,håller ju nere ålders statistiken i gruppen hahahha.....I morgon ska jag ringa o beställa tid för ultrljud på Divis för att se om det finns nåt i lilla magen hoppas hoppas!!!Nä nu väntar kudden natti natti......Diva och Louders!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 18 september 2007 07:16

Hej hej!!Nu läger jag/vi ner denna bloggsida, Då vi har skaffat en ny hemsida med blogg i. Här är länken till sidan för dem som vill forsätta följa oss, o våra hundar..http://www.piggabrukshundar.se/ Mvh Nettan/emma ...

Av Nettan - 15 september 2007 16:18

Tjingeling!! Först o främst måste jag bara säga!! HURRA HURRA VAD NI ÄR BRA;EMMA O HÄXA o MICKE O GILLA!! Emma vann appellen på 288p o uppflyttad .Micke o gilla kom trea på 276p..Ni tuffar på som tåget=) Hoppas det går bra med Häxa som blev på hoppad...

Av Nettan - 13 september 2007 10:22

Jösses vad man hinner med mycket,när man går upp, tidigt=)Jag har lagt i en maskin tvätt o plockat ur diskmaskinen, lagt ett ängs spår åt Morriz och vart o städat fotbolls klubbens lokal o, omkläddnings rum=)Jag har fått ett namn förslag av kennelmam...

Av Nettan - 11 september 2007 22:46

Tjingeling!!Kan ju börja med o ge Emma;C ett rikitigt STORT, Grattis till körkortet idag! Vad skönt Annelie o jag ska det när vi åker på tävlingar o slippa höra Emma o Emma dumma kommentarer =)Bamse kram till dig!!!Morriz och jag har varit ute o kört...

Av Nettan - 9 september 2007 14:02

Så igår var våran årliga!!Hundträna dag och kräftskiva... Vi träffades hemma hos oss!!vid :10:00 men kom iväg straxt efter kl 11:00...vi var15st   som körde hund,en del körde spår o en del körde avsök!! Efter ett det bar det iväg till fotbolls planen...

Presentation

Omröstning

Vilket namn tycker ni,jag ska ta på min lilla schäfer tjej??har ni egna förslag så,gå in på min hemsida o skriv det i gästboken!!http://www.piggabrukshundar.se.dinstudio.se/index.htm
 Rixi!
 Shakira!
 Ritza!
 Bitch!
 Carisma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards