Direktlänk till inlägg 21 juli 2007

grått och trist!! här är lite historier..

Av Nettan - 21 juli 2007 14:36

  • Blää vilken tråkig dag regn och åter regn!!!

Igår så var vi uppe i H-fred och tog en fika på fiket,tjejerna och jag,dem köpte sig ett par skor var också!!för övrigt så var det en riktig slappa dag..vi lagade piroger och sallad och lite revben gutt...Louise var på den ny Harry Potter filmen i Målilla...Jo vi beställde tre stuger till vi  är 14 st som ska åka dit och bli som barnen över två dagar 17-19 augusti,latjo lajbans hihi.....Idag har jag bara dammsuggit och tvättat och fixat disken.URKKK roligare kan man ha!!Vart och hälsat på ett par vänner till oss..Gubben håller på att lacka skåps luckor åt Veronica o Mathias hög blanka svarta blir skit snyggt...I kväll ska vi till mycket goda vänner OZZY OSBORN`S i virsrum hihihi alltså Jimmie som agerat figgurant åt mig i alla år och en väldigt duktig sådan, Här figgar han på elit skyddet i kalmar,hunden är Blackneck`S Urax som är med på skydd sm i piteå i år,ägare Patrik Svensson Växjö...Sara o moa  och Hugo tillhör Ozzy family också hihi...Får la vila lite på soffan..I morgon är det hund som gäller spår och lydnad ,att det kan va så roligt att träna hund och vilken kick det ger när det funkar eller man löser nåt!!bay bay so long...nettan/louders p.s sänder än tanke till Lollo O Stefan som precis mist sin lilla tollare...





Vet du varför blondiner,gnider in musen med tandkräm?

De är för att de tror att de ska få mindrer hål!!!





Två gubbar sitter bastun..Den ene säger förvånat_ÄR du rakad?

-Ja va fan. Kan han inte stå upp så ska han inte ligga bekvämnt heller!!



En raggare var ute och gled med sitt vrålåk och fick syn på en blondin vid vägkanten,så han bromsade in och körde ner sido rutan,Då blondin lutade sig  körde han upp rutan så huvudet fastnade.Sedan hoppade han ut och sprang runt bilen och satte på henne bakifrån.Sen satte han sig åter i bilen och när han körde ner rutan så att blondin kom loss igen sa han skrattande:-Vi raggare har våra knep! Då svarar blondinen med djup bas röst _Det har vi bögar också...





Det var en bonde som hade vanan att var morgon tvätta sitt kön i mjölk varje morgon.En dag kom pigan in till honom och blev stående och tittade.Bonden blev irriterad och frågade:Har du aldrig sett en sån här förut?_Jo men jag har aldrig sett hur man laddar dem!!





Tjejen efter samlaget::_Det var ett väldigt litet instrument du hade._,men så är jag heller inte van vid att spela i så här stora lokaler....


 
 
Emma

Emma

22 juli 2007 09:10

Tja.. ska ni träna nån lydnad i hultan idag? isf är jag sugen på att vara med.. beroende på när.. hör gärna av er =)

http://www.emmakennmark.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 18 september 2007 07:16

Hej hej!!Nu läger jag/vi ner denna bloggsida, Då vi har skaffat en ny hemsida med blogg i. Här är länken till sidan för dem som vill forsätta följa oss, o våra hundar..http://www.piggabrukshundar.se/ Mvh Nettan/emma ...

Av Nettan - 15 september 2007 16:18

Tjingeling!! Först o främst måste jag bara säga!! HURRA HURRA VAD NI ÄR BRA;EMMA O HÄXA o MICKE O GILLA!! Emma vann appellen på 288p o uppflyttad .Micke o gilla kom trea på 276p..Ni tuffar på som tåget=) Hoppas det går bra med Häxa som blev på hoppad...

Av Nettan - 13 september 2007 10:22

Jösses vad man hinner med mycket,när man går upp, tidigt=)Jag har lagt i en maskin tvätt o plockat ur diskmaskinen, lagt ett ängs spår åt Morriz och vart o städat fotbolls klubbens lokal o, omkläddnings rum=)Jag har fått ett namn förslag av kennelmam...

Av Nettan - 11 september 2007 22:46

Tjingeling!!Kan ju börja med o ge Emma;C ett rikitigt STORT, Grattis till körkortet idag! Vad skönt Annelie o jag ska det när vi åker på tävlingar o slippa höra Emma o Emma dumma kommentarer =)Bamse kram till dig!!!Morriz och jag har varit ute o kört...

Av Nettan - 9 september 2007 14:02

Så igår var våran årliga!!Hundträna dag och kräftskiva... Vi träffades hemma hos oss!!vid :10:00 men kom iväg straxt efter kl 11:00...vi var15st   som körde hund,en del körde spår o en del körde avsök!! Efter ett det bar det iväg till fotbolls planen...

Presentation

Omröstning

Vilket namn tycker ni,jag ska ta på min lilla schäfer tjej??har ni egna förslag så,gå in på min hemsida o skriv det i gästboken!!http://www.piggabrukshundar.se.dinstudio.se/index.htm
 Rixi!
 Shakira!
 Ritza!
 Bitch!
 Carisma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards