Direktlänk till inlägg 24 juli 2007

Packad,tankad och klar!!

Av Nettan - 24 juli 2007 22:17

  • Jupp ljunkile_uddevalla her whe com hihihhihi!!Man måste var dum i huvet åka och träna hund i spö regn hm!!fast det var roligt att det kom så många,Bra att du tar tag i det Therese...hjälpte ju ett par med deras lilla jycke lilla o lilla men ändån,hade lite dumheter för sig..men fin mentalitet för övrigt går bra att få ordning på han...När jag kom hem så var min lilla pappsen här,suttit o snackat med han en stund,rullat och stekt köttbullar som min älskade man ska till middag i morgon när vi åker,ska även göra en lasange till han =) börjat packat alla grejor kläder,skydds armar,spår lina o sele,tjänste tecknet uppletande saker mm hund mat ,ska flytta buren v70 vill inte ha skrutt i bang bangen så långt,,,vi har kört sönder tillräckligt med bilar,på våra hund reser  hihi...Johan var och tankade upp bilen åt mig,tack!!Louise fick följa med Jimmie o sara till Böda på öland idag ,kommer hem på söndag..OCH DÅ KOMMER SYRRAN FRÅN HOLLYWOOD PÅ BESÖK JIIIPPPIII::party!Ó vad det ska bli kul ett tag fram över nu...Kan inte låta bli utan att sända en tanke till Rosa håller verkligen tummarna för att du blir frisk...Även en tanke till Lena som ställer upp 110% på rosa nu,men glöm inte bort att leva ditt egna liv också....jaja ut och kissa hundarna en sväng och gå nanna om man kan få sova i natt känner av min nacke lite väl mycket nu.jävla regn o kallt hm om man kunde lära sig nån gång hur man fungerar,det får man ta för hunderiet är så kul=) ha det gutt upp datera när vi kommer kram nettan.. 
  •  johan och Divis vid poolen

 
 
maria

maria

24 juli 2007 23:15

Åhh vad roligt med läger! Men du, ni behöver ingen pool vakt nu när ni är borta. hihi jag ställer upp!!!! kram

http://www.trinne.se

 
Ingen bild

Andreas

27 juli 2007 11:35

Hej på er hörde att resan hade gått bra, skönt det :)
Men Emma C hur lyckas man glömma en husvagn jag menar har du bokat för husvagn måste du ju ha med dig en hahahaha.... hoppas ni har trevligt och bättre väder än vad vi har här hemma!
Regniga hälsningar Andreas

 
Ingen bild

Emma o Puma

30 juli 2007 09:51

Haha ja du Andreas , när man har en mamma som är lite vimsig och inte vet redigt va hon beställer och inte är de inte så svårt;) men Puma och Jag fick ett helt eget rum ist..!! hihi lyxigt ju?!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 18 september 2007 07:16

Hej hej!!Nu läger jag/vi ner denna bloggsida, Då vi har skaffat en ny hemsida med blogg i. Här är länken till sidan för dem som vill forsätta följa oss, o våra hundar..http://www.piggabrukshundar.se/ Mvh Nettan/emma ...

Av Nettan - 15 september 2007 16:18

Tjingeling!! Först o främst måste jag bara säga!! HURRA HURRA VAD NI ÄR BRA;EMMA O HÄXA o MICKE O GILLA!! Emma vann appellen på 288p o uppflyttad .Micke o gilla kom trea på 276p..Ni tuffar på som tåget=) Hoppas det går bra med Häxa som blev på hoppad...

Av Nettan - 13 september 2007 10:22

Jösses vad man hinner med mycket,när man går upp, tidigt=)Jag har lagt i en maskin tvätt o plockat ur diskmaskinen, lagt ett ängs spår åt Morriz och vart o städat fotbolls klubbens lokal o, omkläddnings rum=)Jag har fått ett namn förslag av kennelmam...

Av Nettan - 11 september 2007 22:46

Tjingeling!!Kan ju börja med o ge Emma;C ett rikitigt STORT, Grattis till körkortet idag! Vad skönt Annelie o jag ska det när vi åker på tävlingar o slippa höra Emma o Emma dumma kommentarer =)Bamse kram till dig!!!Morriz och jag har varit ute o kört...

Av Nettan - 9 september 2007 14:02

Så igår var våran årliga!!Hundträna dag och kräftskiva... Vi träffades hemma hos oss!!vid :10:00 men kom iväg straxt efter kl 11:00...vi var15st   som körde hund,en del körde spår o en del körde avsök!! Efter ett det bar det iväg till fotbolls planen...

Presentation

Omröstning

Vilket namn tycker ni,jag ska ta på min lilla schäfer tjej??har ni egna förslag så,gå in på min hemsida o skriv det i gästboken!!http://www.piggabrukshundar.se.dinstudio.se/index.htm
 Rixi!
 Shakira!
 Ritza!
 Bitch!
 Carisma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards