Alla inlägg den 1 augusti 2007

Av Nettan - 1 augusti 2007 23:48

Tjingeling!!I kväll har vi varit iväg ett gäng på 8st,

och tränat spår och uppletande,det blev även lite lydnad!!Emma hade fotbolls träning så jag tog med mig både Louders och Diva!!Samlades på klubben,Maria ocg Trinne och lilla Albert var med himla kul och träffa albert så himla go malle!!Emma och Micke var med också,Eva o Kathrin,Kicki och Hasse.Emma och Annelie följde inte med då,Puma är halt tror det är växtverk hoppas det!!Jag körde bara uppletande med divis och Louders,då jag har svårt för att gå i skogen fortfarande shitttttt..Diva körde jag tre föremål på men hon kom in med fyra,en pet flaska som det var4 nån vätska i jaja duktig vovve,men är inte nöjd med hennes arbete i början,Emma och jag kör inte på samma sätt så hon blev nog lite fövirrade men det löste sig efter en liten stund...blir ju snabbt trött nu=) och hon börjar se ut som en liten minigris rund och glad hihi..Louders plockade in fem föremål,tre fösrta skicken mycket bra,sen föll han tillbaks och började ifrågasätta mig varför han ska springa?? gör det själv kärring hihi men efter en diskusion han o mig i emallan så gick han och jag vann denna ronden yeas!!tillbaks till klubben för lydnad o plats!!utmanade hundarna på platsen genom att förarna satt på knä och kröp framåt,hm endast tre hundar visste vad plats var då trinne,gilla,wella dem andra bara jippi vill ni leka !!Själv la ja inte våra hundar utan hjälpte dem andra..Stort lycka till till Emma o Häxa som ska tävla på fredag!!Lilla Albert såg det riktigt bra ut för på det jag såg...Eva chira körde ett grus spår blandat med sand o sten in i skog..mycket snyggt spårade chira härligt...Söndag kör vi spår och lydnad och grillar korv=) Syster yster har nu kommit och det är full ös hela dagarna..hon är alltid så glad och öppen..kanske dags att gå tills sängs nu gäsp börjar bli trött!!

Presentation

Omröstning

Vilket namn tycker ni,jag ska ta på min lilla schäfer tjej??har ni egna förslag så,gå in på min hemsida o skriv det i gästboken!!http://www.piggabrukshundar.se.dinstudio.se/index.htm
 Rixi!