Alla inlägg den 19 augusti 2007

Av Nettan - 19 augusti 2007 22:50

Då var man tillbaks till vardagen igen=)Har ju varit iväg till skara med familjen och två kompisar till mina barn!!Alla har skrattat åt mig när jag kör fel med Gpsen hihi Nu gjorde även gubben det hahaha fast vi kom rätt bara en annan avtags väg!!Det har varit kanon kul!!Fredagen var vi i köpcentret och shoppade,spelade golf,och hoppade studsmatta fast med sele och mycket högre än en vanlig studsmatta!!Golf låg jag sist i länge men spelade upp mig och kom trea bakifrån av 7st=) johan min man vann var han kaxig eller??Lördagen var ganska så kallt och blåsigt nån regn skur,men dem åkte karuseller hela dan och tog lotter,Gubben,kim,Mathias,Alle Hoppade ju bungyjump med ju=) 80m högt var det.Vilken kännsla det var sa dem adrennalin kick som heter dugga tyckte dem!!Men tjag tyckte dem var lite spaka innan dem hoppade hihi, mm får inte roligare än en gör sig!!På kvällen dukade vi lång bord och grillade och hade allmänt skoj!!Här är en bild på ungdomarnas vätske kyl=)Idag söndag var det kanon världer,  så mycket badande blev det,även om det var lite trögt ,i starten o alla var lite sega!! Men efter lite vila o mat så piggnar dem till!!Emma,Kim.olollo!........

johan,kim,emma åkte på magen ner från en brant rutschebana!!!Väl hem kommen så var det fruktansvärt tomt utan hundar,inget kul alls,Divis har inte börjat valppa ännu hihi,men här lägger jag ut lite bilder på Qvittra Divas mamma och hennes vappisar,dem finns på Gråmans kennel,Stort GRattis till kennel pappan Thorvald o Kaja som kom Trea på ipo-sm i helgen snyggt jobbat!!!      Så himla lik Diva är sin mamma qvittra!!!Här är hennes bebisar,halv syskon till Divis!!!!

Presentation

Omröstning

Vilket namn tycker ni,jag ska ta på min lilla schäfer tjej??har ni egna förslag så,gå in på min hemsida o skriv det i gästboken!!http://www.piggabrukshundar.se.dinstudio.se/index.htm
 Rixi!
 Shakira!
 Ritza!
 Bitch!
 Carisma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards