Alla inlägg den 10 augusti 2007

Av Nettan - 10 augusti 2007 23:10

  • Usch vilken fruktansvärld jobbig dag!!
  • Nu har det hänt igen att Louders ger sig på johan,dem två har aldrig kommit överäns,louders var inte gammal när han började gå upp i våran säng och pissa på Johans sida,slutade med att han inte fick gå in där mer,sen har det hållit på,Louders har naffsat efter johan,och han får inte komma nära mig vid datorn för då smäller det osv,igår skulle johan gå in i sovrummet när jag lagt mig!men det tyckte inte louders utan han flyger på johan o hugger han i överarmen ganska rejält!!Jag har försökt att hitta massa ursäkter hela tiden,men det håller inte längre,har nu fattat beslutet om att min älskade pöjk ska få somna in,och det gör så fruktansvärt ont i hjärtat för han är en riktig arbets narkoman denna HUND och vi har lyckats ganska bra  han o jag!!vi har vunnit schäfer sm i skydd och kommit tre på schäfer sm i spår där det var 24 startande och vi har tagit två cert..Men jag vet inte hur jag ska kunna försvara louders mer nu!!Och det kommer vara riktigt jobbigt att vara utan hund och har inte råd just nu o köpa nån ny..
  • Sen har vi varit och sagt hej då till syrran som åker tillbaks till califonien imorgon bitti vid kl 05:00!!Och jag hatar att säga hej då till henne..Hon betyder så väldigt mycket för mig,och är det nån jag kan pratav med så är det Malin miss you...Fast dem här tio dagarna du varit hemma har varit så jäkla roligt,det händer hela tiden nåt när du är i närheten=) så denna dag har varit riktigt tuff och jobbig!!Jaha verkar som louders kommer att få vara kvar ett tag till!!Då min skydds figgurant Jimmie,kom hit idag och erbjöd sig att ta Louders,han är väl medveten om hur han är och fungerar...så han kommer att prova om det funkar annars så tar han bort han,,dessutom har han en super fin hundgård och hundhus som han kan vara i när dem inte kan ha uppsikt på han...Så stort lycka till Jimmie o Sara känns så skönt att slippa ta bort han...Hoppas det funkar nu med er osv mvh nettan

Presentation

Omröstning

Vilket namn tycker ni,jag ska ta på min lilla schäfer tjej??har ni egna förslag så,gå in på min hemsida o skriv det i gästboken!!http://www.piggabrukshundar.se.dinstudio.se/index.htm
 Rixi!
 Shakira!
 Ritza!
 Bitch!
 Carisma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards