Alla inlägg den 6 augusti 2007

Av Nettan - 6 augusti 2007 12:25

Jaha då har äntligen solen kommit också!! Taskigt för dem som har haft sin semester=) Nu är min hemsida igång igen http://www.piggabrukshundar.se.dinstudio.se/index.htm Igår var vi iväg och körde spår och uppletande ett gäng..

Icca och Simon var med himla kul o träffa dem och se deras eller Simons lilla malle riktigt fin var han...Emma och Micke var också med jag och Emma sen en kille från Lund som var golf proffs stackarn!! kan ju säga att detta med att vara i skogen med mygger o galna hund människor var inte riktigt hans grej hihihi!!Divis jobbar på som vanligt,fast hon har slagit ner lite på tempot ändå så är det fart i henne nu,kommer bli riktiga racer vappisar hihi spåret gick kanon trots en pinne borta direkt efter vi kört uppletande och även det gjorde hon bra,blev lite trött och tappade näsan nån gång men slutförde sitt jobb fint..Och så grillade vi korv mumsigt körde plats med korv som störning mellan benen och framför hundarna..inga problem...Lägger ut lite bilder på ´Diva tjockis.

Gissa hur många valpar det blir och hur många av varje tik-hane skriv det i kommentarerna!!!

Presentation

Omröstning

Vilket namn tycker ni,jag ska ta på min lilla schäfer tjej??har ni egna förslag så,gå in på min hemsida o skriv det i gästboken!!http://www.piggabrukshundar.se.dinstudio.se/index.htm
 Rixi!
 Shakira!
 Ritza!
 Bitch!
 Carisma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards