Alla inlägg den 7 augusti 2007

Av Nettan - 7 augusti 2007 09:58

  • Här är det ganska lugnt för tillfället!! Emma åkte till göteborg med några tjejkompisar idag på morgonen vid 07:00,,,Så hon sov hos sin pojkvän Kim i h_fred inatt.Louise sov hos sin kompis Fanny och Johan Jobbar på Öland hela veckan..Så i går kväll kändes det så ensamnt men samtidigt skönt=) och eftersom jag är lite mörk rädd här hemma i det stora huset så fick hundarna sova i sängen=) nåt dem aldrig får annars,det blev till en början kaos dem rullade och busade och Diva som inte är min hund utan Emmas började vakta mig i sängen ,Louders fick inte röra sig och än mindre komma i närheten av mig!!stackars lilla pöjk!!Igår fick tjejerna för sig att färga håret veronica som är mörk skulle ha blondt emma bara mörkade upp sitt..Malin syrran skulle hjälpa veronica hahahaha som det gick fel hon blev morotsröd och linserna blev gröna så hon ska till optiken idag hahhahaMen efter par vänder till affären så blev hon blond,med gröna ögon hihihihi..Här kommer en bild på Nattis min lillsyrra o Emma och syrran från L:A Malin och veronica.Här är en ensam bild på min älskade syster Malin fan va jag kommer sakna henne när hon åker hem.. Och så har vi bestämnt datum för våran årliga hundträningsdag med kräftskiva på kvällen,brukar bli super kul med alla glada hund människor.Anna dig skulle vi ju aldrig glömma bort hihiiihii Onsdag har jag styrelse möte på fotbollen...Louders får avsluta med en tungappotering..mammas lilla pöjk=)

Presentation

Omröstning

Vilket namn tycker ni,jag ska ta på min lilla schäfer tjej??har ni egna förslag så,gå in på min hemsida o skriv det i gästboken!!http://www.piggabrukshundar.se.dinstudio.se/index.htm
 Rixi!
 Shakira!
 Ritza!
 Bitch!
 Carisma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards