Alla inlägg den 23 augusti 2007

Av Nettan - 23 augusti 2007 07:58

  • Kan ju berätta att min älskade hund Louders,
  • har det bra hos sina nya ägare Jimmie o Sara,fast det
  • visste jag ju att han skulle få,annars hade han aldrig hamnat där,Jimmie har ju varit min skyddsfiggurant i många år nu hihi,
  • Här om kvällen hade dem varit ute o gått,på lite skummare platser som jimmie inte brukar gå på själv=)men med Louders i kopplet törs man ju gå var som helst hihi miss him so mutch!!!Så då hade dem upptäckt att det brann på ett ställe och fick larma,andra gången för för den familjen i år dem får larma för upptäckt brann...Så kanske dem ska bli brand vakter på sin hemort? verkar som dem har hittat sin uppgift hahaha...
  • med Diva händer inte så mycket!Mer än att hon blir bort skämnd,Tydligen så vill hon inte äta av deras foder,fast vi kör samma foder=) så dem får blanda i burkmat i fodret o då äter donnan minsann hihi jaja lite previliger ska man ha som gravid=)
  • Idag kör sm i piteå igång med ,öppnings cermoni,alla grenar o tävlings ekipage maskerar genom stan,sen lottdragning o kamratfest på kvällen..för att tidigt i morgon bitti ge sig ut i skogen...Vill dit vill dit,SÅ Stort Lycka Till Nu Allihop som Jag Känner...Kommer att hålla koll och bli uppdaterad hela tiden,och kommer uppdatera här vad som händer o sker=)

Presentation

Omröstning

Vilket namn tycker ni,jag ska ta på min lilla schäfer tjej??har ni egna förslag så,gå in på min hemsida o skriv det i gästboken!!http://www.piggabrukshundar.se.dinstudio.se/index.htm
 Rixi!
 Shakira!
 Ritza!
 Bitch!
 Carisma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards