Direktlänk till inlägg 16 augusti 2007

NU ÄR DET NÄRA=)

Av Nettan - 16 augusti 2007 19:48

Jaha då var man hundlös nu!!Fy sjuttan var tomt det,'

det blev med en gång!!Var ju och lämmnade Diva hos Gråmans idag så hon hinner inställa sig tills valpningen som är beräknad nästa vecka!!Hon har släppt slemproppen och det kommer mjölk ur tuttarna idag=)Ska bli så kul och se vad det blir för nåt!!Så kennel mamma Sara ringer så fort det är dags ,så gasar vi dit hihi..Kan ju hoppas det blir på söndag eftersom vi är i skara då,och det är bara 3 mil emmelan dem.....Hund tomt kommer det bara vara tills på söndag,då Sara kennel mamman erbjöds sig att låna ut sin hund Diddi till oss tills vi får hem Divis och vappisen igen..klart man tar det erbjudandet,slipper kanske spyket då hahahhaha!!Gråmans hade fått hem skit snygga mys overaller idag också så det var vi ju tvugna att köpa varsin..tränings overallerna är på väg på kina tror jag det var så det blir varsin sådan också sedan=)Vill passa på att önska Kennel pappan Thorvald och kaja stort lycka till på ipo sm i solleftiå !!Håller tummar o tår att ni på pallen står!!Nähä nu måste jag packa färdigt,för vi drar till sommarland i morgon bitti och blir som barn på nytt!!!

 
 
Emma

Emma

16 augusti 2007 22:43

Blir det en valp eller? =)

http://www.emmakennmark.blogg.se

 
nettan!

nettan!

16 augusti 2007 22:49

hej Emma! jo det blir det om det,
är nån som jag känner passar mig=) kram nettan!!

http://www.piggabrukshundar.se.dinstudio.se/index.

 
Eva S

Eva S

16 augusti 2007 23:33

Hej, Nettan! aha det är därför ni inte varit hemma idag, Fanny har letat efter Lollo, vi har flyttat Kim till O-hamn och senkvällen har vi fixat hans gamla rum till Fanny, HA DET SÅ BRA I HELGEN, VI HÖRES

http://lillevas.bloggagratis.se

 
Emma

Emma

17 augusti 2007 07:22

Så himla kul =) Då får vi hoppas att knät blir bra med så du kan va mä på riktigt!! Kram

http://www.emmakennmark.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 18 september 2007 07:16

Hej hej!!Nu läger jag/vi ner denna bloggsida, Då vi har skaffat en ny hemsida med blogg i. Här är länken till sidan för dem som vill forsätta följa oss, o våra hundar..http://www.piggabrukshundar.se/ Mvh Nettan/emma ...

Av Nettan - 15 september 2007 16:18

Tjingeling!! Först o främst måste jag bara säga!! HURRA HURRA VAD NI ÄR BRA;EMMA O HÄXA o MICKE O GILLA!! Emma vann appellen på 288p o uppflyttad .Micke o gilla kom trea på 276p..Ni tuffar på som tåget=) Hoppas det går bra med Häxa som blev på hoppad...

Av Nettan - 13 september 2007 10:22

Jösses vad man hinner med mycket,när man går upp, tidigt=)Jag har lagt i en maskin tvätt o plockat ur diskmaskinen, lagt ett ängs spår åt Morriz och vart o städat fotbolls klubbens lokal o, omkläddnings rum=)Jag har fått ett namn förslag av kennelmam...

Av Nettan - 11 september 2007 22:46

Tjingeling!!Kan ju börja med o ge Emma;C ett rikitigt STORT, Grattis till körkortet idag! Vad skönt Annelie o jag ska det när vi åker på tävlingar o slippa höra Emma o Emma dumma kommentarer =)Bamse kram till dig!!!Morriz och jag har varit ute o kört...

Av Nettan - 9 september 2007 14:02

Så igår var våran årliga!!Hundträna dag och kräftskiva... Vi träffades hemma hos oss!!vid :10:00 men kom iväg straxt efter kl 11:00...vi var15st   som körde hund,en del körde spår o en del körde avsök!! Efter ett det bar det iväg till fotbolls planen...

Presentation

Omröstning

Vilket namn tycker ni,jag ska ta på min lilla schäfer tjej??har ni egna förslag så,gå in på min hemsida o skriv det i gästboken!!http://www.piggabrukshundar.se.dinstudio.se/index.htm
 Rixi!
 Shakira!
 Ritza!
 Bitch!
 Carisma!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards